Welke Marketing Touch kan ik toevoegen:
Social media marketing
Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat, YouTube en ga zo maar door… maar waar kies je voor? Marketing Touch zorgt ervoor dat jij aanwezig bent op de kanalen waar jouw doelgroep zich bevindt.
E-mailmarketing
E-mailmarketing is één van de meest gebruikte marketingonderdelen die je écht niet mag missen. Een nieuwsbrief is een uitgelezen kans om je doelgroep te (her)activeren en opnieuw te triggeren.
Website
Van het uploaden van pagina’s tot aan volledige uitbesteding. Je kunt dit met een gerust hart aan mij overlaten.
Bekijk wat ik voor jou kan betekenen.
Webteksten
Webteksten, een onmisbaar onderdeel als jij:
1: gevonden wilt worden door je doelgroep en
2: als je ze ook wilt aanzetten tot actie.
Rapportages
Gaaf, je zet de marketing in. En wat levert het op? De rapportages zijn vaak een ondergeschoven kindje in de marketingwereld. Oké, maar hoe weet je dan écht wat jouw acties opleveren? Meten is weten.
Recruitmentmarketing
Marketing in de breedste zin van het woord, kan jouw recruitment-
organisatie compleet maken. Van het doorposten van vacatures, tot het meedenken over de strategie. Ik regel het.
Offline marketing
Flyers, relatiegeschenken, krantenadvertenties… soms kost het je zeeën van tijd, laat staan dat je geregeld ook echt niet begrijpt wat je nou moet doen. Check wat ik voor jou kan betekenen.
Aanspreekpunt
Het kost je soms bakken met tijd, het regelen van alles bij die ene AdWords club of juist met de designer. Zodra je dit onderdeel uitbesteedt aan mij, kun jij je focussen op jouw core business.
Denk in mogelijkheden
Ik houd er niet van om in beperkingen te denken, maar juist in mogelijkheden.
Mis je een dienst, waarvan je dacht: hé ik had wel verwacht dat deze erbij zou staan?
Marketing, voor sommige een vaag begrip en voor anderen een helder begrip. Maar wat houdt marketing nu precies in? Wat kan je er mee voor je bedrijf?
We horen vaak om ons heen: “Marketing, daar moet ik wat mee gaan doen. Maar wat?” Dat is een vraag die voor velen onbeantwoord blijft.
Marketing inzetten…
Vragen waar de inzet van marketing een antwoord op kan zijn: “Hoe trek ik klanten aan?”, “Hoe bereik ik mijn doelgroep?”, “Hoe zorg ik ervoor dat ik online gezien én gevonden wordt?” en “Hoe zet ik mijn bedrijf op de kaart?”.
Om marketing tastbaar te maken, in te zetten en erachter te komen wat voor jouw bedrijf nou werkt is het bepalen van je doelgroep al stap één. “Wie is mijn doelgroep nou echt?”, “Wat is de leeftijdsrange”, “Waar zijn ze te vinden zowel on- als offline?” en “Waar liggen de interesses van mijn doelgroep?”.
En dit is het moment waarop er misschien heel veel op je afkomt of dat je er zelfs al aan denkt om af te haken.
STOP!
Ik kom je helpen. Marketing Touch raakt de marketing in je bedrijf aan, voelt, proeft en ruikt de sfeer en ontzorgt jou volledig. Zo heb jij geen omkijken meer naar je marketing, zorg ik ervoor dat jouw doelgroep jou kan vinden én verbonden wordt aan jouw bedrijf.
- Snel inzetbaar
- Korte lijnen
- Flexibel inzetbaar
- Brede kennis van en ervaring met marketing
- Loyaal